alle os i internet markedsføring verden har den samme værste mareridt. vi er alle bange for, at vi en dag vil vågne op for at finde, at vi er blevet udelukket fra google. vi har to mindre mareridt, og dem er, at vi er blevet udelukket fra yahoo og msn. ligegyldigt hvad vi kalder det, det være sig sortlistning, forbyde, eller endda en mindre dødbringende sand-boksning, resultatet sikkert ville forårsage en katastrofe. for at forhindre dette, er vi nødt til at vide de fælles metoder og teknikker, der får folk forbudt. for alle, der benytter de teknikker, bør de fortryde dem hurtigt! et løft i ranking for et par måneder er aldrig værd en levetid på nul traffic.i har arbejdet i branchen i temmelig lang tid, og har arbejdet med hundredvis af sider. jeg har hørt temmelig store virksomheder samt enkeltpersoner. jeg har set fejl nike shox udsalg, som mange har gjort, er fejl, som fik folk banned.from min erfaring, den mest almindelige fejl, der får folk forbudt fra google ved hjælp af automatisk genererede sider. der er nogle få typer af automatisk genererede sider, som virkelig er fælles. den første type af automatiserede sider er et bibliotek skabt af skraber programmer. programmet skraber en søgemaskinens resultater for et bestemt søgeord, og kopierer indholdet. du kan tilføje en liste over tusindvis af søgeord, og programmet vil gøre en side for hver enkelt. disse mapper har forårsaget alle steder jeg har set dem på at få forbudt fra google. dette sker, fordi der ikke er et enkelt ord af unikt indhold på nogen af de pages.the anden type automatisk genererede siden jeg har set er skabt med dynamiske link-bibliotek scripts. du tilføjer scriptet på en side af dit websted, og et link-bibliotek er oprettet, tilføjer hundredvis af link sider til dit websted. problemet er, at din post-skråstreg webadresser er nøjagtig den samme som de andre 3.000 eller deromkring mennesker, der bruger scriptet. google fangster på, og du kan ikke engang finde din hjemmeside i deres indeks anymore.if du vil bruge nogen form for genererede side, her er nogle råd. sørg for at du kan vælge, hvad du ønsker at url til at være. hvis du ikke kan, vil det ikke matcher webadressen temaet for dit websted, og hver anden Nike Free 3.0, der bruger programmet vil have de samme webadresser. for det andet, skal du tilføje masser af unikt indhold til hver enkelt side. du vil aldrig have nogen sider, der ikke unique.let 's flytning til en anden teknik, der vil få dig forbudt. jeg ved ikke, hvordan folk tror, de kan stadig slippe af sted med skjult tekst! du kan ikke. en af min klient troede, de kunne slippe af sted med det, fordi de gjorde det med et style sheet. gæt hvad? hans hjemmeside blev forbudt. må ikke engang tænke på at prøve skjult tekst. på samme måde, bruger aldrig pixel links. naturligvis et menneske kan ikke finde en pixel link. er der nogen virkelig mener, at google er dum nok til ikke at vide, at en pixel link er kun at manipulere med resultaterne? den sidste og vigtigste måde at sites bliver udelukket fra google kan gøre dig vanvittig, og det sker oftere end man skulle tro. jeg har mere end én gang har fundet min side på et andet domæne. jeg siger ikke, at jeg fandt en side, der var blevet kopieret, og jeg fandt, at hele min hjemmeside var blevet kopieret. i dette tilfælde, er du i store problemer, og du er nødt til at anlægge sag hurtigt. jeg fik stedet slettet, og forbavsende fik min placering tilbage. her er en tommelfingerregel, at du altid skal holde, hvis du ønsker at beholde få trafik fra google, yahoo og msn: kun tilføje indhold til dit websted, dine brugere vil finde nyttige. de vil ikke bruge link-bibliotek, skjulte sider, skjult tekst [url=http://www.nikeskoonline.net/nike-shox-nike-shox-mænd-c-28_30.html]Nike Shox Mænd[/url], automatiske sider, og hvis du bruger dem, du vil blive forbudt.related articles:
2 tips om hvordan man organisere dit liv ordentligt
arbejde de abs med træningsudstyr
hvorfor kvinder bør give sig selv gaver af elektro